FANDOM

Volcanic Dunk (ボルカニックダンク Borukanikkudanku?) – atak wykorzystywany przez drużynę Team Sonic w grze Sonic Heroes. Posługuje się nim Knuckles the Echidna.

Opis Edytuj

Działanie Edytuj

Volcanic Dunk jest Wide Power Attackiem w drużynie Team Sonic. Knuckles wykonuje go po wyprowadzeniu kolejno ataków: Dash Punch, Spinning Back. Następnie gracz musi wcisnąć przycisk ataku, aby wykonać Volcanic Dunk. Knuckles podskoczy następnie lekko do góry, puści trzymanych członków drużyny i uderzy pięścią w ziemię, tworząc wstrząs. Atak na każdym poziomie pozwala szybko niszczyć przeciwników w niewielkiej odległości.

Poziomy Edytuj

Volcanic Dunk dostępny jest po osiągnięciu przez Knucklesa poziomu 1. Jego działanie zmienia się wraz z osiąganiem kolejnych poziomów, maksymalnie do trzeciego.

  • 1 poziom –.Knuckles podskakuje w górę i uderzając w ziemię tworzy małą falę uderzeniową.
  • 2 poziom – Knuckles podskakuje w górę i uderzając w ziemię tworzy falę uderzeniową i małe pole ognia.
  • 3 poziom – Knuckles podskakuje w górę i uderzając w ziemię tworzy falę uderzeniową i małe pole ognia, z którego w górę wyskakują ogniste kule, opadające i uderzające w ziemię.

Galeria Edytuj