Fandom

Sonic Wiki

Wave Ocean

2651stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Klasyczny eggman.png
Ten artykuł jest w trakcie rozbudowy!

Wave Ocean to pierwsza runda w grze Sonic the Hedgehog (2006). Znajduje się w Soleannie.

Gra Edytuj

Sonic Edytuj

Sonic pojawia się w tej rundzie, gdy próbuje uratować księżniczkę Elise, porwaną przez dr. Eggmana.

Tails Edytuj

Tails pomaga Sonicowi, gdy ten trzyma się wieloryba. Lis musi przesunąć wajchę, która zatrzyma wieloryba i uratuje Sonica. Tails jest dużo wolniejszy od Sonica, chyba że leci. Później, Tails otrzymuje także krótką dodatkową rundę w tym miejscu podczas innej części historii Sonica. W miejscu, gdzie wcześniej była wajcha, tym razem pojawia się Goal Ring.

Shadow Edytuj

W historii Shadowa, pojawia się on w poszukiwaniu Omegi i Mephilesa. W trakcie tej rundy pojawia się część Omegi. Pod koniec, Shadow jedzie na pojeździe GUN, który unosi się nad wodą. Dolatuje do Goal Ring.

E-123 Omega Edytuj

E-123 Omega pojawia się jako druga część historii Shadowa. Musi walczyć z wieloma potworami utworzoymi przez Iblis i Mephilesa.

Blaze Edytuj

Blaze pojawia się w tej rundzie zamiast Silvera, jej misją jest właśnie odszukanie srebrnego jeża. Ta runda jest dużo krótsza od wszystkich innych rund z historii Silvera.

Rouge Edytuj

Rouge pojawia się w poszukiwaniu purpurowego Szmaragdu.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki