Fandom

Sonic Wiki

Weapons Bed

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure 2
Weapons Bed

Następny poziom >>

Weapons Bed – siódmy poziom w Dark Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Doktor Eggman.

Historia Edytuj

W ramach pierwszego punktu swojego planu kradzieży Szmaragdów Chaosu z bazy wojskowej na Prison Island, Eggman rusza odwrócić uwagę robotów GUN, aby umożliwić Shadowowi podłożenie bomby i wślizgnięcie się do wnętrza bazy dla Rouge.

Opis Edytuj

Weapons Bed położone jest na wybrzeżu Prison Island. Gracz porusza się tutaj po wielkich metalowych lotniskowcach i metalowych platformach, na których znajdują się ruchome zielone skrzynie. Lotniskowce posiadają na swoim pokładzie uśpione Gun Huntery w dużej ilości. Nie mogą zaatakować gracza. Mogą być namierzone i niszczone w dużych ilościach, pozwalając na zdobywanie dużej ilości punktów. Na poziomie gracz spotka również aktywne roboty, broniące bazy. Należy uważać aby nie wypaść z trasy i utonąć w wodzie.

Poziom zawiera ulepszenie: Large Cannon. Znajduje się w środkowym pomieszczeniu po lewej na pierwszym lotniskowcu.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Pognaj do bazy wojskowej!
  • A-Rank: 30 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 2:00

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 2:15

Na końcu trzeciego lotniskowca znajduje się postument wymagający użycia Mystic Melody, otwierający portal do platformy na której znajduje się Chao.

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Dotrzyj do celu w mniej niż 2 minuty!
  • A-Rank: 30 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode
  • A-Rank: 30 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Crush 'Em All

Galeria Edytuj

ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki