Fandom

Sonic Wiki

White Jungle

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure 2
White Jungle

Następny poziom >>

White Jungle – dziewiąty poziom w Dark Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Shadow the Hedgehog.

Historia Edytuj

Shadow odbiera wiadomość od Rouge, że nietoperzyca jest uwięziona wewnątrz bazy wojskowej razem z trzema Szmaragdami Chaosu. Czarny jeż decyduje się ruszyć jej na pomoc, mając 10 minut na ucieczkę z Prison Island zanim ta wybuchnie.

Opis Edytuj

White Jungle jest częścią lasu, położonego na Prison Island tuż za bazą GUN. Drzewa dżungli wyrastają z wody, tworząc niekiedy wodospady. Obfituje w nieustanne opady. Gracz porusza się tutaj po zielonych, wydrążonych w pniach drzew drogach, a także po zielonych platformach. Shadow może poruszać się w górę i do przodu dzięki lianom z drewnianymi uchwytami. Gracz będzie również musiał wykonywać wślizgi pod drewnianymi konstrukcjami. Innymi charakterystycznymi punktami White Jungle są zielone jaskinie wewnątrz drzew.

Gracz posiada limit czasowy na ukończenie poziomu, wynoszący 10 minut. Poziom zawiera ulepszenie: Air Shoes, znaj

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Przebiegnij przez dżunglę w 10 minut!
  • A-Rank: 14 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 1:30

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 3:20

Po trzecim punkcie kontrolnym, znajduje się platforma z lianami. Gracz powinien zawrócić i udać się na jej tyły, gdzie znajduje się postument wymagający użycia Mystic Melody. Po użyciu pojawia się platformy, prowadzące do kolejnych lian z uchwytami, pozwalających dostać się na platformę z Chao.

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Dotrzyj do celu w mniej niż 3 minuty!
  • A-Rank: 14 000 punktów

Misja 5 Edytuj

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Rhythm And Balance

Galeria Edytuj

ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki