Fandom

Sonic Wiki

XX

2692strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni poziom

Sonic Advance 2
XX

Następny poziom >>

XX – finałowy poziom w grze Sonic Advance 2 dla: Tailsa, Knucklesa, Cream i Amy. Jeśli w trakcie rozgrywki Sonic zebrał siedem Szmaragdów Chaosu, to będzie mógł przejść do kolejnego poziomu o nazwie True Area 53, gdzie stoczy walkę z prawdziwym finałowym bossem.

Opis Edytuj

XX Mapa.png

Mapa XX

XX jest poziomem rozgrywającym się na zewnątrz stacji kosmicznej Doktora Eggmana. Poziom polega na ponownym pokonaniu wcześniej spotkanych przez gracza bossów, którzy posiadają tym razem mniejszą wytrzymałość. Gracz walczy po kolei z każdym bossem, aż do pokonania Egg Froga, po którego zniszczeniu gracz dociera do końca poziomu, gdzie toczy walkę z finałowym bossem: Super Eggrobo Z. Po pokonaniu robota stacja kosmiczna Eggmana zacznie spadać w kierunku Ziemi, a postać która przeszła poziom zeskoczy z niej i bezpiecznie wyląduje na powierzchni planety, widząc za sobą eksplozję kosmicznej stacji. Po przejściu tego poziomu, historia danej postaci zostanie ukończona.

Podobnie jak w walkach z bossami, poziom składa się z niekończącej się, prostej trasy na której co jakiś czas pojawiają się obniżenia i podwyższenia terenu. Dopiero na końcu poziomu podłoże jest urozmaicone przez podnoszące się platformy i kolce zwisające z sufitu.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
XX

Galeria Edytuj

ved
Sonic Advance 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki