Fandom

Sonic Wiki

Yacker

2628stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Cudzy1.png He said his name is Yacker. He's from a race of beings called "Wisps" Cudzy2.png
Miles "Tails" Prower

Yacker (ヤッカー Yakka?) to postać pojawiająca się w grze Sonic Colors jako jeden z typów Wispów. Był kimś w rodzaju przewodnika po grze, oprowadzając przyjaciół po parku i dostarczając potrzebne informacje. Sonic nie jest w stanie użyć jego mocy. Jego charakterystyczną cechą wyglądu jest spiralny kosmyk na głowie.

Wygląd Edytuj

Yacker jest Wispem o jasnoniebieskim kolorze skóry. Ma jedno oko na środku głowy, jak i również dwa czułka, oraz jeden spiralny kosmyk pomiędzy nimi, który odróżnia go od pozostałych Wispów. Posiada też trzy dość długie odnóża.

Umiejętność Edytuj

Osobny artykuł: Boost

Yacker potrafi lewitować w powietrzu do woli, co jest głównie jego sposobem na poruszanie się.

Yacker potrafi również wygenerować swój własny i unikalny wariant potężnej energii wewnątrz własnego ciała, zwany Hyper-go-on, co jest jego źródłem życia. Nie wiadomo w jakim stopniu może używać Hyper-go-on, ale wiadomo, że potrafi przywracać Nega-Wispy do poprzedniej formy, przenosić przedmioty za pomocą lewitacji, zatrzymywać czarne dziury, oraz teleportować obiekty. Ponadto może umieć jeszcze wiele innych rzeczy, o których jeszcze nie wiemy.

Jest również w stanie wejść do ciała innych istot i jeśli nie są materialne, może pożyczać ich Hyper-go-on. W przypadku Sonica powinien pozwolić mu użyć Boostu, który pozwala jeżowi zwiększyć prędkość biegu i z łatwością niszczyć wrogów.

Jak widać w grze Sonic Colors, Yacker bardzo dobrze zna ziemski język, ale sam nie potrafi się nim posługiwać.

Charakter Edytuj

Podobnie jak inne Białe Wispy tak i Yacker jest bardzo miły i przyjazny dla innych. Jest również bardzo towarzyski i przeważnie ma dobrą postawę wobec innych. Troszczy się też o innych, co widać kiedy inne Wispy zostały złapane przez Doktora Eggmana lub kiedy on, Sonic i Tails musieli się ze sobą pożegnać.

Występy w grach Edytuj

Sonic Colors Edytuj

Gra Sonic Colors to pierwsza gra, w której pojawia się Yacker. Ucieka on tam razem z Cyjanowym Wispem przed Cubotem i Orbotem, którzy chcą ich złapać. W końcu ratuje ich Sonic. Po jakimś czasie, Yacker spotyka się z Tailsem, który próbuje przetłumaczyć jego mowę za pomocą urządzenia o nazwie Miles Electric. Okazało się, że Dr. Eggman chce użyć ich energii Hyper-go-on aby kontrolować umysły wszystkich ludzi za pomocą broni, zwanej Mind Control Ray. Na szczęście Yacker i inne gatunki Wispów zostali uwolnieni. Po tym sukcesie wszyscy zostali zaproszeni na imprezę do Tropical Resort. Na nieszczęście pojawia się kolejny problem, a jest nim ostateczna broń Doktora Eggmana - Nega-Wisp Armor. Yacker i pozostali uciekają, a Sonic staje do walki z robotem, którą w końcu wygrywa. Okazało się jednak, że ramię jednego z bossów wytworzyło czarną dziurę, która zaczęła niszczyć park. Sonic stara się uciec, ale mdleje. Z opresji ratuje go właśnie Yacker wraz ze swoimi braćmi. Po zniszczeniu Międzygwiezdnego Parku Rozrywki i zatrzymaniu Czarnej Dziury, Yacker i inne Wispy przeniosły swoją i inne planety do pierwotnego miejsca we Wszechświecie. 

Na Asteroid Coaster Yacker gdzieś znika, co martwi Sonica i Tailsa, którzy myślą, że mógł zostać zmieniony w jednego z Nega-Wispów. Na szczęście okazuje się, że nic mu się nie stało i wszyscy spotykają się na imprezie w Tropical Resort.

W wersji Nintendo DS po zakończeniu głównej fabuły Yacker spotyka się z Sonicem i Tailsem. Opowiada im o tym co Eggman zrobił z jego matką, zmieniając ją w Nega-Mother Wispa. Sonic używa mocy Szmaragdów Chaosu i zmienia się w Super Sonica, a następnie ratuje ją.

Sonic Generations Edytuj

Yacker pojawia się w grze Sonic Generations jedynie na początku każdego etapu Planet Wisp. Widać go za klasycznym i nowoczesnym Soniciem jak tańczy.

Sonic Lost World Edytuj

Yacker pojawia się w wersji Wii U gry Sonic Lost World. Widać go w Wisp Away na ekranie HUD. Nie odgrywa jednak znaczącej roli w grze.

Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games Edytuj

Yacker pojawia się w grze Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games podczas walki z Rotatatronem w Dream Evencie o nazwie Sonic's Figure Skating Spectacular. Na początku pyta on czterech zawodników czy pomogą mu uwolnić jego przyjaciół, oraz pokonać Rotatatrona. W końcu robot zostaje pokonany przy użyciu Final Color Blaster, a Yacker i cała masa innych Wispów świętuje swoje zwycięstwo.

Sonic Runners Edytuj

W grze Sonic Runners Yakcer należy do grupy power-upów. Dzięki niemu gracz może wydłużyć czas trwania Mocy Koloru.

Podczas imprezy z okazji urodzin Windy Hill, Yacker wraz z Chipem i kilkoma Chao zostają porwani przez Doktora Eggmana, kiedy ten niszczy imprezę używając swoich dronów. Ku radości Wispa, wszyscy zostają uwolnieni dzięki drużynie Sonica. Wkrótce Yacker życzy Sonicowi wszystkiego najlepszego, tyle że jeż nic z tego nie rozumie, ponieważ Yacker mówi w swoim ojczystym języku.

Występy w innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Yacker Archie Comics.jpg

Yacker w Archie Comics

Yacker pojawił się w Archie Comics w adaptacji Sonic Colors w numerze dwieście dziewiętnastym.

W komiksie, Yacker i kilka innych Wispów byli ścigani przez OrbotaCubota i Egg Pawn. Na szczęście Sonic zniszczył Egg Pawn, a Orbot i Cubot uciekli. Po tym zdarzeniu Yacker próbował opowiedzieć Sonicowi i Tailsowi o planach Doktora Eggmana wobec jego rasy. Niestety nikt go nie rozumiał. W końcu udało się jednak przetłumaczyć jego mowę, a Sonic postanowił pomóc mu pokonać Doktora Eggmana.

Cytaty Edytuj

"8&6#WM%S^"
— Yacker, mówiąc "Red Burst"
"p^@9(X)#5"
— Yacker, mówiąc "He's got a short fuse, but he's not mad now"
"T%4#97[]"
— Yacker, mówiąc "We Wisps store a powerful energy within our bodies. Eggman is trying to suck that power out"
"Y&%^^78RW!"
— Yacker, mówiąc "All that bouncing around would make me sick"
"RT$86&*$2F%#"
— Yacker, mówiąc "Mama gave us life and raised us. She even made the planet"
"#I*”WS^&N%"
— Yacker, mówiąc "I won't. Mama and I will head home now. Thank you for all you're done!"
"I was waiting for him to get stuck in something!"
— Yacker, odpowiadając na pytanie Sonica
"There's a whole lot of space out there, but there's only one Sonic!"
— Yacker, informując pozostałe Wispy o swojej przygodzie z Sonicem.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest jedynym w swoim rodzaju Wispem, ponieważ ma na głowie charakterystyczny dla siebie kręcony kosmyk.
  • W grze Sonic Generations w Planet Wisp, można go zobaczyć tańczącego na początku etapu nowoczesnego, jak i klasycznego Sonica.
  • W jednym z przerywników filmowych Tails źle odczytuje imię Yackera ze swojego tłumacza, nazywając go "Talks-a-lot". Yacker wtedy używa slangu i mówi komicznie.
  • Czasami naśladuje ruchy Sonica i Tailsa.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Colors
ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki