FANDOM

Cudzy1 Change forms with a Yellow Wisp while on diggable ground for the quick-burrowing Drill form! Cudzy2
Miles "Tails" Prower
Yellow Drill (イエロー・ドリル Ierō doriru?, pol. Żółte Wiertło) (znana także jako Drill form) – transformacja jeża Sonica pojawiająca się po raz pierwszy w grze Sonic Colors. Jest to Moc Koloru zasilana przez Żółtego Wispa i jego energię Hyper-go-on. W tej formie Sonic zamienia się w żółte wiertło.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Sonic jako Yellow Drill zamienia się w większą, żółtą wersję swojej głowy. Wydłuża się ona, a na twarzy pojawia się futro, które formuje się w wiertło. Uszy i rysy twarzy jeża znikają, a jedyne co pozostaje to oczy. Zmieniają one kolor na jasnożółty i zostają pozbawione tęczówek.

Umiejętność Edytuj

Sonic jako Yellow Drill zamienia się w wiertło, przez co zyskuje jego prawdziwe zdolności, takie jak wiercenie w ziemi i pływanie w wodzie niczym torpeda. Dzięki tej mocy jeż potrafi również niszczyć badniki oraz niektóre przeszkody, których nie może zniszczyć w swojej prawdziwej postaci. Yellow Drill nie umie jednak przebijać się przez twardsze podłoże, co czasami może uczynić go bezużytecznym.

Yellow Drill potrafi również poruszać się pod wodą. Może jednak robić to w taki sam sposób jak pod ziemią. Jest to przydatna umiejętność, gdyż pozwala na szybsze poruszanie się. Dodatkowo, Sonic w tej formie nie potrzebuje pęcherzyków powietrza do oddychania.

Główną wadą Yellow Drilla jest krótki czas trwania transformacji. Może to doprowadzać do nieprzyjemnych sytuacji, gdy transformacja kończy się, a Sonic wciąż jest pod ziemią. Jedyną opcją na wydłużenie czasu trwania mocy jest zebranie większej ilości Żółtych Wispów.

Rozgrywka Edytuj

SonicColos-YellowDrill

Yellow Drill w Sonic Colors (Wii)

Moc Yellow Drill może być użyta jedynie wtedy, gdy Sonic jest w posiadaniu Żółtego Wispa. Zamiana w Yellow Drill spowoduje, że Belka Wispów zacznie się automatycznie zmniejszać, aż się całkowicie wyczerpie. Sonic powróci wtedy do swojej prawdziwej postaci.

Gracz może użyć tej mocy jedynie w sekcjach dwuwymiarowych. Sonic jako Yellow Drill może dostać się do sekretnych miejsc pod ziemią lub pod wodą, a także do ukrytych pod ziemią tub. Często również Yellow Drill jest niezbędny do przejścia poziomu. Sonic jako Yellow Drill wciąż może otrzymywać lub tracić pierścienie, jednak nie może zginąć. Oznacza to, że Sonic w tej formie jest praktycznie niezniszczalny, a jedyne co może go powstrzymać to grubsze ściany blokujące drogę. Gdy Sonic na taką natrafi, odbije się od niej. Wyjście spod ziemi lub spod wody automatycznie kończy transformację. Jeżeli transformacja zakończy się pod ziemią, Sonic ginie.

Muzyka Edytuj

Yellow Drill ma dwie wersje swojej piosenki, która mu towarzyszy. Jedna jest używana pod ziemią, a druga - pod wodą.

Nazwa Muzyka
Color Power - Yellow Drill
Color Power - Yellow Drill Underwater ver.

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Artwork Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • W Sonic Colors oraz w Sonic Lost World, Yellow Drill może zostać użyty przeciwko bossom.
  • W czasie używania Yellow Drill, Sonic bardzo często napotyka badniki Moles i Burroboty.
  • Jako Yellow Drill, Sonic porusza się dokładnie jak NiGHTS podczas przyspieszania.
  • Początkowo w grze Sonic Lost World, Yellow Drill mógł być kontrolowany jedynie za pomocą touchpada. Patch ten jednak został usunięty przez co moc może być teraz kontrolowana również za pomocą drążka analogowego oraz przycisków.