Zavok – szósty boss w grze Sonic Lost World. Gracz walczy z nim w Sky Road oraz w Nightmare Zone.

Boss Edytuj

Sky Road, Zone 2 (Wii U) Edytuj

Walka ma miejsce na małej planetoidzie pod koniec drugiej zony Sky Road. Zavok dosiada swojego mechanicznego smoka, który pełza po całej arenie. Co jakiś czas zatrzymuje się, aby wypluć kule ognia. Aby go zatrzymać, gracz musi uderzać w świecącą kulkę na jego ogonie. Gdy ta otrzyma wystarczająco dużo uderzeń, smok zatrzyma się i opuści kładkę, po której gracz będzie mógł wbiec na jego grzbiet. Następnie Sonic musi skakać po kolejnych segmentach smoka, aż dojdzie do Zavoka. Podczas skakania niektóre segmenty będą wystrzeliwały w górę lasery. Po dłuższym czasie mechaniczny Zavok naprawia swojego mechanicznego smoka i otacza go ponownie elektryczną osłoną, która rani gracza.

Sky Road, Zone 4 (Wii U) Edytuj

Druga walka ma miejsce pod koniec 4 zony Sky Road. Tym razem toczy się całkowicie na długim grzbiecie mechanicznego smoka. Zavok posiada kilka ataków. Będzie wykonywał dwa szybkie uderzenia pięści, po czym rozpocznie szarżę z wysuniętą do przodu dłonią. Drugi atak to szarża, przed którą Zavok pochyla się, a następnie biegnie prosto w stronę gracza. Aby pokonać bossa, gracz musi uderzyć go Flying Kickiem kiedy się broni. Gdy Zavok opuści gardę, należy uderzyć go Homing Attackiem. Po otrzymaniu kilku uderzeń Zavok zacznie uciekać, odłączając za sobą pewien segment mechanicznego smoka. Gracz musi szybko wskoczyć na latający segment, aby nie spaść z areny. Zavok będzie także korzystał z trzeciego ataku. Polega on na tym, że boss podskakuje do góry i przy lądowaniu uruchamia lasery z grzbietu smoka. Gracz może zepchnąć Zavoka na lasery, aby unieruchomić go na pewien czas i zadać dodatkowe obrażenia. gdy walka dojdzie do głowy mechanicznego smoka, gracz będzie musiał pchnąć Zavoka do jednej z krawędzi robota. Gdy boss znajdzie się na krawędzi, należy uderzyć go w pełni naładowanym Homing Attackiem, aby zrzucić z grzbietu mechanicznego smoka.

Nightmare Zone (Wii U) Edytuj

Zavok pojawia się także jako szósty i ostatni boss na poziomie Nightmare Zone. Walka jest podobna do tej z drugiej Zony Sky Road. Jego mechanicznego smoka zastępuje jednak Nightmaren Gillwing poziomu drugiego. Poza tym walka przebiega tak samo, ale gracz musi uderzać bossa tylko w ogon i nie może wspinać się po jego grzbiecie.

Sky Road Boss (3DS) Edytuj

W wersji na Nintendo 3DS walka ma miejsce po przejściu wszystkich trzech zon Sky Road. Pojedynek toczy się podczas Skydivingu. W trakcie spadania Zavok, będzie próbował wlecieć w gracza swoim mechanicznym smokiem, albo będzie pluł ogniem z paszczy swojej bestii. Należy wskoczyć w Zavoka kiedy jest taka możliwość. Czasami Zavok będzie formował swojego mechanicznego smoka w okrągły kształt, tworząc wokół siebie niezniszczalną osłonę. Smok będzie się obracał i strzelał laserami z trzech segmentów swojego ciała. Gdy smok prostuje się, gracz może uderzyć Zavoka. Po otrzymywaniu kolejnych uderzeń Zavok będzie strzelał laserami ze swojego smoka podczas normalnego lotu.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Deadly Six Theme (Orchestra)
Battle with Zavok(Orchestra)

Galeria Edytuj

Wii U Edytuj

[?
]
Galeria

Nintendo 3DS Edytuj