Zazz (boss)

Cudzy1.png You're going home in a box! Cudzy2.png
Zazz przed drugą walką

Sonic Lost World
Zazz

Następny boss >>

Zazz – pierwszy boss w grze Sonic Lost World. Gracz walczy z nim w Windy Hill oraz w Nightmare Zone. Pojawia się również w grze Sonic Dash.

Boss Edytuj

Wii U Edytuj

Windy Hill, Zona 2 Edytuj

Przed walką, Zazz jest schowany za Moon Mechem, który jest na niebie w tle. Gdy Sonic wejdzie na arenę walki, Moon Mech unosi się. Po chwili jest zbliżenie na Zazza krzyczącego w stronę Sonica, a następnie Zazz pojawia się nad areną. Po krótkiej chwili, boss uniesie się ponownie, by po chwili wlecieć na arenę z lewej lub prawej strony. Podczas przelotu, Moon Mech wypluwa trzy gwiazdki, które po chwili opadają na arenę. Po kilku przelotach Zazz opadnie na arenę ponownie i cały atak zacznie się jeszcze raz.

Aby Zazz przeszedł do bezpośredniego ataku, gracz musi go pozbawić Moon Mecha. Aby to zrobić, należy uderzyć 3 razy w maszynę, która zniknie, a oszołomiony Zazz spadnie na arenę. Po chwili się ocknie i zacznie szarżować na gracza. Będzie tak szarżował dopóki się nie zmęczy lub zostanie uderzony odpowiednią ilość razy. Wtedy przywoła swojego Moon Mecha i cały proces walki zacznie się od początku.

Po odpowiedniej ilości zadanych uderzeń, Zazz wróci na Moon Mecha i będzie nim sterował coraz szybciej.

Windy Hill, Zona 4 Edytuj

Druga walka z Zazzem rozpoczyna się pod koniec czwartej zony. Sonic musi biec za Zazzem, który trzyma swój Moon Mech. Podczas gonitwy, Moon Mech będzie strzelać gwiazdkami. Gdy Sonic i Zazz dojdą do ściany z dwiema platformami, Zazz wskoczy na górę i będzie próbował zrzucić Moon Mecha na Sonica, który wchodzi po plaformach.

Gdy Sonic wejdzie już na górę, Zazz podskoczy bardzo wysoko pozwalając Sonicowi przejść przez krzaki. Po chwili role się odwrócą - Zazz będzie gonić Sonica. Sonic musi uciekać przed Zazzem, gdyż jeżeli znajdzie się za blisko - zacznie uderzać Moon Mechem. Pomogą w tym trampoliny i przyspieszacze, jednak ich użycie wiąże się z ominięciem powerupów.

SLW Nightmare Zazz.png

Walka z Zazzem w Nightmare Zone

Gdy Sonic i Zazz znajdą się na arenie, rozpoczyna się walka właściwa. Zazz biegnie na jedną stronę areny i ciska Moon Mechem w ziemię, od której się odbija. Gdy Moom Mech znajdzie się blisko przeciwległej krawędzi ekranu, Zazz skoczy na drugą stronę i powtórzy czynność. Co trzeci raz, zamiast rzucić Mecha, poturla go. Podczas gdy Moon Mech się odbija lub turla, Zazz jest bezbronny i można go zaatakować.

Nightmare Zone Edytuj

Walka w Nightmare Zone jest taka sama jak w drugiej zonie Windy Hill, a zmiany są jedynie kosmetyczne - Moon Mecha zastępuje postać z gier o NiGHTS, Puffy, która zamiast wypluwać gwiazdki, wypluwa kamienie. Zazz i Puffy zostają pokonani, gdy Puffy zostanie uderzona odpowiednią ilość razy.

Nintendo 3DS Edytuj

Windy Hill, Zona 3 Edytuj

Zazz pojawia się w trzeciej zonie 3 razy. Za każdym razem, stoi w tle i rzuca Moon Mechem na różne sposoby chcąc trafić Sonica: poprzez odbijanie z jednej strony areny na drugą, turlanie lub bezpośredni rzut w Sonica.

Gracz nie musi uderzać Zazza podczas tych walk. Jedyne co należy robić, to unikać ataków dopóki Zazz się nie zmęczy i ucieknie. Za każdym kolejnym spotkaniem, ilość przeprowadzanych ataków zwiększa się. Przetrwanie trzeciej fali ataków, pozwala zniszczyć kapsułę.

Windy Hill, Boss Edytuj

Druga walka z Zazzem ma miejsce w środku nocy na trójwymiarowej wyspie w powietrzu. Podczas walki, Zazz przemieszcza się na Moon Mechu po arenie. Po chwili, maszyna podskoczy i uderzy w podłoże z dużą siłą. Podczas uderzenia, Moon Mech wyrzuci z siebie gwiazdki, których ilość zwiększa się wraz z zadanymi obrażeniami.

Gdy Moon Mech uderzy w podłoże, Zazz straci równowagę. uderzenie go Homing Attackiem, zrzuci go z maszyny pozostawiając go bezbronnym. Pojawia się sznasa na zadanie kilku uderzeń. Po chwili, Zazz ocknie się i wróci na Moon Mecha powtarzając swój atak.

Sonic Dash Edytuj

Zazz pojawia się Sonic Dash losowo jako boss. Walka polega na omijaniu gwiazdek wypluwanych przez Moon Mech. Pod koniec walki, Moon Mech odleci, a na drodze pojawią się trampoliny, które wybiją Sonica do uciekającego Zazza. Wtedy można uderzyć Zazza i jego maszynę.

Filmy Edytuj

Sonic Lost World - Windy Hill Zone 202:04

Sonic Lost World - Windy Hill Zone 2

Walka zaczyna się w 1:02

Sonic Lost World (Wii U) Windy Hill - Zone 4 - All Red Rings03:27

Sonic Lost World (Wii U) Windy Hill - Zone 4 - All Red Rings

Walka zaczyna się w 2:27

Sonic Lost World Nightmare Zone 1080 HD04:06

Sonic Lost World Nightmare Zone 1080 HD

Sonic Lost World (3DS) - Windy Hill Zone 3 (S-Rank)-004:47

Sonic Lost World (3DS) - Windy Hill Zone 3 (S-Rank)-0

Sonic Lost World (3DS) - Zazz Boss Battle (S-Rank)01:24

Sonic Lost World (3DS) - Zazz Boss Battle (S-Rank)

Sonic Dash - Zazz Boss Battle01:09

Sonic Dash - Zazz Boss Battle

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas walki w Zonie 3 (3DS), Zazz ma różne reakcje. Gdy uda mu się uderzyć Sonica, cieszy się, lecz jeżeli Sonic uniknie jego ataków - złości się.