Zeena – czwarty boss w grze Sonic Lost World. Gracz walczy z nim we Frozen Factory oraz w Nightmare Zone.

Boss

Frozen Factory, Zone 2 (Wii U)

Zeena po raz pierwszy pojawia się jako boss pod koniec drugiej zony Frozen Factory. Walka toczy się na zaśnieżonej planetoidzie. Gracz jest przez cały czas w formie śnieżnej kuli. Zeena ukrywa się pod mechanicznymi bałwanami. Gracz musi niszczyć normalne bałwany, aby Zeena z nich wyszła. Jeśli postać uderzy w bałwana z bombą na głowie, albo niszczenie bałwanów zajmie zbyt dużo czasu, to wszystkie pozostałe schowają się i wrócą w innym ustawieniu. Gdy wszystkie zostaną wyeliminowane, z ostatniego wyskoczy Zeena i zacznie uciekać przed graczem. Należy ją wtedy dogonić i uderzyć. Boss zostaje pokonany po otrzymaniu 3 uderzeń.

Frozen Factory, Zone 4 (Wii U)

Zeena powraca jako boss pod koniec czwartej zony Frozen Factory. Walka ma miejsce na lodowej planetoidzie. Zeena wykorzystuje głowy mechanicznych bałwanów na laserowych linach do walki. Może korzystać z jednej albo dwóch głów. Zeena obraca nimi dookoła siebie, próbując uderzyć gracza. Cały czas jest jednak odsłoniona na ciosy, przez co łatwo można ją pokonać.

Nightmare Zone (Wii U)

Zeena jest czwartym bossem w Nightmare Zone. Walka przypomina tą z drugiej zony Frozen Factory, ale z pewnymi różnicami. Zamiast bałwanów na planetoidzie pojawiają się mysie bomby. Zeena dosiada Nightmaren Clawz, który siedzi na jednej z bomb. Gracz musi uderzyć we wszystkie bomby, aby pokonać bossa. Po uderzeniu w ostatnią Nightmaren Clawz i Zeena zostaną wystrzeleni wysoko w powietrze.

Frozen Factory Boss (3DS)

W wersji na Nintendo 3DS Zeena jest bossem całego świata Frozen Factory. Walka ma miejsce na arenie bombardowanej przez zamieć śnieżną. Zeena siedzi na wielkim mechanicznym bałwanie w rogu areny, który wytwarza zamieć. Gracz będzie odpychany do tyłu. Gracz musi biec cały czas w kierunku Zeeny. Kiedy się do niej zbliży, można uderzyć Homing Attackiem w brzuch bałwana. Po drodze graczowi będą również próbowały przeszkodzić małe bałwany. Sonic może po nich skakać, aby dostać się do Zeeny. Wraz z otrzymywaniem uderzeń, boss wypuści Kremowego Wispa. Dzięki jego mocy, Ivory Lightning, gracz będzie mógł wspiąć się po latających bałwanach i dostać do samej Zeeny, zadając jej bardzo duże obrażenia.

Muzyka

Nazwa Muzyka
Deadly Six Boss Theme
Deadly Six Theme (Orchestra)

Galeria

Wii U

[?
]
Galeria

Nintendo 3DS