Fandom

Sonic Wiki

Zielony Wisp

2823strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Strona dyskusji0 Udostępnij

Zielony Wisp (グリーンウィスプ Gurīn'uisupu?, ang. Green Wisp) to jeden z gatunków Wispów debiutujący w grze Sonic Colors, zarówno w wersji na Wii jak i na Nintendo DS. Pozwala Sonicowi na zamianę w Green Hover.

Wygląd Edytuj

Zielony Wisp jest Wispem o zielonym kolorze skóry. Jego ciało przypomina statek kosmiczny. Na głowie ma coś przypominającego płetwę, podobnie jak Cyjanowy Wisp. Posiada jedno niebieskie oko. Jego odnóża różnią się od odnóży pozostałych Wispów tym, że są troszkę grubsze, oraz zaokrąglone na końcach, podobnie jak u Pomarańczowego Wispa.

Umiejętność Edytuj

Osobny artykuł: Green Hover

Jako, że Zielone Wispy są z gatunku Wispów, mogą lewitować w powietrzu do woli, co jest głównie ich metodą ruchu.

Zielone Wispy potrafią również wygenerować swój własny i unikalny wariant potężnej energii wewnątrz własnego ciała, zwany Hyper-go-on, co jest ich źródłem życia. Nie jest pewne w jakim stopniu mogą one z niego korzystać, ale wiadomo że mogą przywracać Nega-Wispy do poprzedniej formy, przenosić przedmioty za pomocą lewitacji, zatrzymywać czarne dziury, oraz teleportować obiekty.

Są również w stanie wejść do ciała innych osób i jeśli nie są materialne, mogą pożyczać ich Hyper-go-on. W przypadku Sonica, kiedy Zielony Wisp wejdzie do niego, jeż przybierze postać podobną do statku kosmicznego, zwaną Green Hover. Dzięki niej Sonic zyskuje umiejętność lotu, oraz używania Ring Dasha - zdolności podobnej do mocy Light Speed Dash, pozwalającej na zdobywanie większej ilości pierścieni.

Ponadto, Zielone Wispy potrafią połączyć swoją Moc Koloru z mocami innych Wispów, co pozwoli im na wytworzenie ogromnie silnego ataku, zwanego Final Color Blaster. Jest to ich najsilniejsza umiejętność jaką znamy.

Charakter Edytuj

Small-Green-Wisp.png

Artwork

Zielone Wispy są uważane za troszkę głupkowatą rasę Wispów. Jako takie, mogą pojawiać się niespodziewanie w każdym miejscu i o każdej porze, dlatego też zaleca się cały czas mieć na nie oko. Poza tym są przeważnie miłe i uczynne.

Występy w grach Edytuj

Sonic Colors Edytuj

Sonic Colors to gra, w której Zielone Wispy zadebiutowały wraz z innymi Wispami. Pojawiły się w obydwu wersjach tej gry. Kiedy Dr. Eggman przeniósł ich planetę w celu utworzenia swojego Międzygwiezdnego Parku Rozrywki, Zielonym Wispom groziła wtedy niewola, ponieważ złoczyńca chciał użyć ich energii Hyper-go-on aby zbudować Mind Control Ray - maszynę kontrolującą umysły wszystkich ludzi na świecie. Na szczęście Zielone Wispy i inne gatunki Wispów zostały uwolnione przez Sonica. Po zniszczeniu Międzygwiezdnego Parku Rozrywki i zatrzymaniu czarnej dziury, przeniosły swoją planetę do pierwotnego miejsca we Wszechświecie.

Zielone Wispy pojawiły się na następujących lokacjach w wersji Wii: Sweet Mountain, Starlight Carnival, Planet Wisp, Aquarium Park. Pojawiły się również w wersji na Nintendo DS, ale tylko podczas przerywników filmowych. 

Sonic Generations Edytuj

Zielony Wisp pojawił się w grze Sonic Generations w wersji PC, jedynie podczas napisów końcowych.

Sonic Lost World Edytuj

Zielony Wisp wystąpił w grze Sonic Lost World w wersji Wii U, jedynie na etapie Lava Mountain.

Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games Edytuj

Zielony Wisp pojawił się w grze Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games podczas walki z Rotatatronem w Dream Evencie, o nazwie Sonic's Figure Skating Spectacular. Na początku pojawia się Yacker i pyta czterech zawodników czy pomogą mu uwolnić jego przyjaciół, oraz pokonać Rotatatrona. W końcu robot zostaje pokonany przy użyciu Final Color Blaster, a Zielony Wisp i cała masa innych Wispów świętuje swoje zwycięstwo.

Wystepy w innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Green Wisp Archie Comics.png

Zielony Wisp w Archie Comics

Zielony Wisp pojawił się w Archie Comics w adaptacji Sonic Colors w numerze dwieście dziwiętnastym.

W komiksie Zielony Wisp i kilka innych Wispów byli ścigani przez OrbotaCubota i Egg Pawn. Na szczęście przybył Sonic, zniszczył Egg Pawn i wystraszył Orbota i Cubota, którzy natychmiast uciekli. Następnie Zielony Wisp dołączył do SonicaTailsa i Yackera, kiedy jeż decyduje się ścigać Eggmana i uratować porwane przez niego Wispy.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

ved
Sonic Colors
ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki