Fandom

Sonic Wiki

Zooey

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zooey – postać, która występuje w serialu Sonic Boom. Jest antropomorficzną lisicą, która mieszka w Bygone Island i jest obiektem westchnień Tailsa.

Wygląd Edytuj

Zooey jest humanoidalną lisicą średniego wzrostu i szczupła. Ona ma żółtą sierść z białym pyskiem i uszami, mały czarny nos, średnio-duże trójkątne uszy, i niebieskimi oczami z jedną rzęsą. Ma również długi ogon puszysty z białą końcówką, długie włosy, które nosi w czerwonej opasce z zamkiem na każdym boku głowy, kępką włosów na czole i białe końcówki stóp. Jako strój nosi bordową osłonową sukienkę z białym przyciskiem w pobliżu jej lewego ramienia, Szkarłatne bransoletki i purpurowe kapcie.

Osobowość Edytuj

Zooey jest delikatną osobą i bardzo taktowną, martwiąc się o dziwnym zachowaniu Tailsa, kiedy próbował z nią porozmawiać i jest wdzięczna mu za to, że ją uratował.

Relacje Edytuj

Miles "Tails" Prower Edytuj

Zooey wiedziała o Tailsie przez jakiś czas, ale na pozór nie była świadoma, że młody Lis podkochuje się w niej. Gdy poznała Tails, ona dała mu przyjazne powitanie. Gdy Tails próbował zbliżyć się do niej ze swymi uczuciami, wszystko szło nie tak. Dopiero gdy Tails uratował ją od Giant Robot, Zooey w ramach wdzięczności pocałowała go (w tym Tailsowi pomógł sam Eggman).

Przyjaciele/sojusznicy Edytuj

  • Tails (obiekt westchnień)
  • Amy Rose (dobra przyjaciółka)

Głosy Zooey w wersjach językowych Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki