FANDOM

Ten artykuł jest tylko zalążkiem!

Zooey – postać, która występuje w serialu Sonic Boom. Jest antropomorficzną lisicą, która mieszka w Bygone Island i jest obiektem westchnień Tailsa.

Historia Edytuj

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Zooey jest delikatną osobą i bardzo taktowną, martwiąc się o dziwnym zachowaniu Tailsa, kiedy próbował z nią porozmawiać i jest wdzięczna mu za to, że ją uratował.

Wygląd Edytuj

Zooey jest humanoidalną i szczupłą lisicą średniego wzrostu Ma żółtą sierść z białym pyskiem i uszami, mały czarny nos, średnio-duże trójkątne uszy, i niebieskimi oczami tylko z jedną rzęsą. Ma również długi ogon puszysty z białą końcówką, długie włosy, które nosi w czerwonej opasce z zamkiem na każdym boku głowy, kępką włosów na czole i białe końcówki stóp. Jako strój nosi bordową osłonową sukienkę z białym przyciskiem w pobliżu jej lewego ramienia, szkarłatne bransoletki i purpurowe kapcie.

Relacje z postaciami Edytuj

Miles "Tails" Prower Edytuj

Zooey wiedziała o Tailsie przez jakiś czas, ale na pozór nie była świadoma, że młody lis strasznie się w niej zakochuje. Gdy poznała Tailsa, ona dała mu przyjazne powitanie. Gdy Tails próbował zbliżyć się do niej ze swymi uczuciami, wszystko szło nie tak. Dopiero gdy Tails uratował ją od Giant Robota, Zooey w ramach wdzięczności pocałowała go (w tym Tailsowi pomógł sam Eggman).

Przyjaciele/sojusznicy Edytuj